29 Mayıs 2014 Perşembe

balon deneyimiz

bugün deney yapalım dedik kuzularla melisim su çiçegi geçiriyo evde bu hafta annanemiz çarşıya para yatırmaya gidince kuzular bana kaldı bizde güzel bir gün geçirelim istedim durununannesinde görüp kaydettigim bir etkinlikti balon deneyi paylaşım için nurşah şenere ve prensesime teşekkür ediyorum. aslında çok basit bir deney lazım olan malzeme: kola şişesi,balon,karbonat ve sirke
yapılışı: balonun içine huni yardımıyla 2 yemek kaşıgı karbonatı kayduk şişeye sirke koyduk içindekini dökmeden şişenin agzına balonu sabitledik hazır olunca karbonatı döktürdük yavaş yavaş şişmeye başlayınca keremin gülüşü ve çıglıkları görülmeye degerdi çok sevdi kuzularım deneyimizi

kuzular çok sevdi bu deneyi yalnız bir kaç gündür kerem şişeye takmaya çalışıyo sonrada kızıyo neden şişmiyosun sirke bitti şiş işte diye aşıgım ben bu çocuga

8 yorum:

  1. çok güzel bir deney biz de yaptık çok ilgimizi çekti =)
    yüzlerine bakılırsa sizinkiler de çok beğenmiş=))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cok eylendiler melis annesine anlatiyo heycanli bir sekilde halamla deney yaptik diye eenceli ve ogretici bir deney oldu :)

      Sil
  2. Çok eğlenceli. Listeme aldım :))

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Gercekten guzel ve eylenceli bir deney oldu prensimde bayacak inan canisi deneyin :)

      Sil
  4. Keyfi yüzünden okunuyor :) Maşallah yavrunuza...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim gamze hanim gercekten cok eylenceli bir deney oldu bizim icin

      Sil