2 Haziran 2014 Pazartesi

pıtırcık resmimiz

bu aralar yaptıgımız gibi yazamıyoruz bu çalışma geçen hafta başından aklımda olan bir boyama örnegi yaptık pıtırcıklarla yapılan güzel bir çalışma kola şişesine pıtırcıgı güzelce doladık boyalarımızı bir kartonn üzerine az az aktardık şişeyi batırıp rulo olarak boyadık arada üzerine baskıda yaptık tabi :)
arada rulo yaparak arada vurarak yaptık resmimizi

elleri batınca aglayan çocuk bu aralar yok alıştı artık kuzum bir sn yalnız bıraktım paşam ellerini bulayıp el izi çıkartıyo o kadar hoşuna gitmişki boş sayfa verdim gönlünce yaptı el baskısını

bizden bu kadar b günlük mutlu huzurlu günler

15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sagolasin benim istedigim gibi olmasada guzel bir calismaydi

      Sil
    2. ama bayağı dağıtmış kuzu.. ne güzel

      Sil
    3. Aynen canisi halilarimi boyamasaydi iyidi ama malesef bu sene evim keremden illallah etti duvarlarda resim calismalari halilarda boya isim cok anliyacagin:)))

      Sil
    4. bizim ki de öyle o arada yeni etkinlik yayınını bekliyorum şeker

      Sil
    5. bilgisayarim gelse tamirden sekiz yayin var helalinden paylasacagim ama hard disci yanmis ne zaman pc bulursam yazilar o zamana :(((

      Sil
    6. bana gel şekerim beklerim ben de yaz :))

      Sil
    7. tamam canisi gelirim :))))

      Sil
    8. gelmedin canım :) toplu yayın bekliyoruz yayın bombardımanı

      Sil
    9. emin olabilirsin canisi 11 yayin paylasacagim nasipse

      Sil
    10. ooo süper tamir ne zamana bitiyor

      Sil
    11. benim pc kereme oyuncak olduvyenisi ne zaman gelir bilinmez internet cafeye gidebilirsem yazacagim :(

      Sil
    12. canım yaaaa inşallah yenisi bir an önce gelir

      Sil
  2. Çocuklar böyle dolu dolu eğlenince süper oluyor her şey..Kerem hakkını vermiş ne mutlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen baharcim oyun icinde oyun turetiyo kuzum onun yaraticiligi ve eylenmesi beni mutlu ediyo

      Sil