8 Aralık 2015 Salı

oğluma 4 yaş mektubu

bizim hikayemiz 8 aralık 2011 başladı. Benim seni ilk gördügüm tarih , saat 17:00 ve ilk heyacan'dın benim için. Çok büyük zorluklarla sahip oldugum, kaybetmekten hep cok korktuğum , umudum,mutluluğum  ve en güzel hediyemsin benim.Tranbositopeni hastası annenin kan kaybından ölmeyi göze alıp ,tatmak istediği en mükemmel duygu bu olsa gerek. her ani dolu dolu yaşamak isteyen oğluna aşık bir anne. Oyun oynamayı  , oglunla aktivite yapıp eğlenmeyi seven  ve her sabah kalktıgında çok şükür bugünde beraberiz diye bilen bir anneyim ben ve sen benim en büyük mutluluk kaynagımsın. 4 yılı devirdik seninle dolu dolu umarım büyüyüp , güzel anlarını beraber yaşayıp yaşlanırız kuzum . Okuduğum bir şiir beni anlatıyor mısraları paylaşmak istiyorum


Canım yavrum biricik oğlum ,
Seni ne sevmeğe doyarım,
Ne de öpmeye!

Öyle büyüksün ki şu yüreğimde,
Anlatmaya kelimeler yetmez,
Yazmaya ise mürekkep !

Minicik yüreğimde hep sensin,
En güzel sevgileri tattıransın,
En büyük sevgim ,
Büyük özlemimsin,

Uyuyorsun bazen dizlerimde,
Özlem duyuyorum sana ,
Seyrediyorum seni süresizce,
Anlıyorum ki bu en büyük aşk !

Bazen olamıyorum yanında,
Özlemin sarıyor her yanda!
Dinliyorum sokakları sessizce,
Seslerin yankılanıyor adeta
Kulaklarımda!

Kokunu özlüyorum her daim,
Uykularımda bile arıyorum ,
Seni çok seviyorum meleğim,
Sensiz bir an bile yapamıyorum!

Tek yaşama sevincimsin sen,
Kokunla hayatı buluyorum,
Canım yavrum seni çok seviyorum!
Yanındayken bile inan ,
Seni çook özlüyorum

Seninle güldü bu acılı yüreğim,
Evlat sevgisi tattırdın bana,
Seni çok seviyor ve özlüyorum ,
Sakın bunu hiç unutma yavrum .

Bazen istemeden de olsa,
Sana kızabiliyorum,
Fakat bir süre sonra,
Çok ama çok üzülüyorum.

Ana yüreği dayanmaz üzülmene,
Kızıp bagırsa da sarar sevgisi ile,
Annenin evladına hasreti,
Hiçbir zaman dinmez yavrum.

HÜSNE GÜVEN(sonsuz teşekkürler)

hayattaki en büyük şansım eşim kerem konusundaki en büyük yardımcım ve unutmıyayım canım annem hayattaki en büyük şansım , koruyucu melegim, herşeyim. Canım oglum iyiki dogdun seni çok seviyorum nice senelere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder