20 Mayıs 2014 Salı

büyük küçük kavramı çalışmamız

bu gün eşleştirme oyunu oynadık büyük küçük kavramını pekiştirdik ilk kez çizgiyle birleştirme yaptıgımız için beraber yaptık bu çalışmayı önce okul öncesi sitesinden faydalandım kevser denizli'ye ve emegi geçen herkeze teşekkür ederim




bu anne bu çocuk diye başladı oyuna yani annecim bu büyük bu küçük yanıtı geldi sonra çiz bakalım dedim nacıl bapcam anne dedi anne elinden tutup çizmeye başladık ilk çizim beraber sonrası kuzuma kaldı




buda şaheserimiz


çıktısı almak isteyenler için:


3 yorum:

  1. Tesekkur ederim ayse hanim eminim sizde cok eylenmissinizdir opuyorum evladinizi kib

    YanıtlaSil
  2. hımm aferin sana :)) sitemizden faydalanmışsınız önceokulöncesi sitesi üyesi ve yöneticisi olarak sevindim.

    bu arada güzel etkinliklerinizi benimlede paylaşmışsınız sevindim ve blogumda yer verdim.
    http://bebikomubeklerken.blogspot.com.tr/2014/05/agaca-elma-yapstrmakulak-cubugu.html
    teş.ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tesekkür ederim genelde aldıgım bloglara tesekkür yazısı yazıyordm bunu atlamışım özür dilerim düzelticem ve beyenmeniz beni mutlu etti blogunuza bayıldım site zaten favorim çok teşekkür ederim kendi adıma sevgiyle kalın

      Sil