30 Aralık 2014 Salı

seni en çok kim seviyor oyunu

bu etkinligi Ali çankırılı'nın benimle oynarmısın anne kitabında görmüştüm (almak isteyenler için ) 365 tane etkinlik örnegi var çok kolay bulunabilecek basit ama güzel etkinlikler paylaşmış içlerinde çok hoşuma giden etkinligi yaptık devamıda gelecek :) oyun şu şekilde çocugunuza seni en çok kim seviyor diye soruyorsunuz söyledigi ismi yazıyorsunz soruyu tekrar sorup cevabı yazıyorsunuz bitti diyene kadar devam ediyo sonra ondan yanına resim yapmasınıistiyorsunuz evinizde onun görebilecegi bir yere asıyorsunuz çocugunuz her baktıgında onu seven insanları görüp mutlu oluyo bizde keremle aynen onu yaptık hepsini yazdık kerem anlamadıgım bir resim yaptı(sordum ne cizdin diye yaptım anne birşeyler karışma dedi karışmıyoruz:)) ve buzdolabımızın üzerine astık sbah geçerken beni çok seviyorsun demi anne dedi evet annecim dedim yanına kalbini çizmişsin dedi o kadar anlaşılır bir etkinlik oldu bizim için teşşekkür ediyorum Ali çankırılı

 
bazen söyledikleriyle hayrete düşüren oglum var biz genelde bunlara dikkat eden aileyiz teşekkür ederim,özür dilerim ,seni seviyorum sözlerini duyarak büyüyo kerem her fırsattta seni çok seviyorum annecim derdi bu tescillenmiş oldu sordugumda ilk sözü annem oldu buda duymak istedigim en güzel söz galiba

2 yorum:

  1. harika etkinlikler yapıyorsunuz mükemmel bir annesiniz kızımla etkinliklerinizi yapıyoruz ve iyiki bulmuşum bu blogu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bunu duymak harika faydam olduysa ne mutlu bana

      Sil