29 Aralık 2014 Pazartesi

hangi hayvan ne yer

hangi hayvan ne yer bunu psikolog şadiye bacık paylaşmış  eğlenirsek ögreniriz grubunda bizde severek yaptık paylaşım için teşekkür ederim kendisine gelelim oyuna hayvan resimlerini mandala kesip yapıştırıyoruz ben yiyeceklerin bulundugu kagıdı pvc kapladım hayvanların yedigi yemegi bulup üzerine mandallıyoruz hepsi bu sonrası kuzulara ait




 
paşam düşünmeye başladı önce bildiklerini bul kalanını beraber bualım dedim kuzucuk tamam dedi ve başladı :)


 
kuzum muz maymun peynir fare ddi bir sene eve girince peynirle kandırdık başladı bizde besliyorduk noldu faremiz nne çok sevmiştim ben onu (ismi bile yetiyo yani almıyayım)
 
 


 
buda son hali


 
çıktı almak isteyen anneler için :




mutlu,huzurlu,bol aktiviteli günler

10 yorum:

  1. Harika kocaman bir alkış kereme ben bu etkinliği görmüştüm ama çıktı alamamıştım sadece resim vardı bizde yaparız kızımla teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim harika bir paylasim sadiye hanim guzel bir etkinlik paylasmis biz cok sevdik

      Sil
  2. Çok eğlenceliymiş bu,kuzum biraz daha büyüsün bz de yaparız inşallah:):)

    YanıtlaSil
  3. Akşam yaptık kızımla biz de çok sevdik tekrar teşekkürler bloga yükleme fırsatım olursa inşallah paylaşırım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ozelden yolla sayfamda paylasayim

      Sil
    2. aa öyle yapabiliyorsak akşam atayım size :)

      Sil
    3. Tamam yolla fotolari keremle gunler sayfasinda paylasayim

      Sil