4 Kasım 2014 Salı

hangi obje nereye ait oyunu

çok basit bir oyun oynadık bugün hangi obje hangi odaya ait diye her odadan kuzunuzun çok sevdigi objeleri toplayın bir kutuya doldurun sonra kuzuya onların ait oldugu odaya götürüp yerine koymasını isteyin kerem için çok basit bir oyun oldu


 
yatak odamızdan parfüm, keremin odasında okumaktan keyif aldıgımız arabalı macera masalları kitabımız, mutfaktan peçetelik ve minik süpürgemiz, misafir odasındanda mumlugumu koydum kerem aaaa benim odam, anne bu senin odan, bu babamın maç odası (misafir odamız), bu mutfak süpürgeye geldi bu benim olsunmu mutfaga götürmiyim nolur dedi tamam dogru yerlere koyarsan olabilir dedim benim kuzu koşa koşa götürdü evimizi iyi biliyormuş anladım basit ama eylenceli bir oyundu  mutlu,huzurlu,bol aktiviteli günler

4 yorum:

  1. Ya daha önce ben de yapmak istemiştim bu oyunu bir yerden görüp ,sonra unutmuşum. Ne iyi oldu hatırlattığın. Bu kez yapalım biz de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam ben senin yazına yorum yazıyordum sen önce davrandım canım :) benimde aklımda olan ama biir türlü yapamadıgımız oyundu iş arası basit bir oyun olsun istedim ama eylenelide oldu bugünde kuzum hazırlamış bana hadi bakalım yerlerini bulacakmısın diye çok güldüm dogrusu demek etkili bir oyun oldu :9

      Sil
  2. evet gerçekten hazırlanması çok basit ama hem eğlenceli hem de faydalı bir oyun, odaları ararken zaman tutulabilir,adrenalin olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canim kutunun icinde bu burasi bu burasi dedi goturup birakti 5 dk bitti oyun cokmu kolay objeler buldum diye dusundum bu kadar kisa surmesini beklememistim :)

      Sil