19 Kasım 2014 Çarşamba

evimiz

aldıgım etkinlik kitabından bir çalşma yaptık kuzumla bugün neşeli etkinlikler kitabı sayfalar  tek tek ayrılabildiginden kullanım yönünden bize güzel geldi çalışacagımız sayfayı ayırıp rahat rahat çalıştık



 
bu aralar aldıgımız etkinlik kitaplarıylada çalışmalar yapacagız bugünki etkinlik evimize pencere ve kapı parçalarını yapıştırdık ve kiremit görüntüsü için çatımıza kırmızı mercimek yapıştırdık
 








 
buda bitmiş hali


 
mutlu,huzurlu,bol aktiviteli günler
 
 

6 yorum:

  1. Ne güzel bir kitap ne güzel etkinlik eline saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içinde harika etkinlikler var canısı tavsiye ederim kuzular için

      Sil
  2. Ben bulamadm nerdn bulabilirim kitaba bayildm istanbulda oturuom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avm nin alt katildaki kitap sergisinden almistim yalniz ureten firma kapatmis isteyen cok bende bulamiyorum kitabi malesef :(

      Sil
  3. Ayy gercekten mi peki guzel baska etkinlik kitabi varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eline alip inceleyerek almayi sevenlerdenim int. 10 kitap aldim etkinlik kitabi beyenmedim ama yapanin evde oyun etkinlik kitabi guzel kitapcilarda harika etkinlik kitaplari var bence inceleyerek alin derim

      Sil