1 Nisan 2014 Salı

ikinci kez mimlendim

verimli bir hafta ikinci kez mimlendim canım arkadaşım bahar şengül haznedar tarafından cok mutlu oldum mim yazmak zor demişlerdi öyle galiba ne yazacagını bilmemek zor oluyo kendimden bahsedeyim ben 32 yaşındayım bir erkek evlat annesiyim büyük bir aşkla evlenmedik yarı görücü usulu tanıştık bir ay sonra sözlendik 5 ay içinde evlendik eşimi yaşarken ögrendim ne sever ne sevmez neye güler neye kızar diye dogrumu yanlışmı bilmiyorum ama ben çok mutluyum eşimle buda yeterli bence trambositopeni hastasıyım yani kanım pırtılaşmıyo evlendigimde trambositlerim 2 di ve başımı beklediler her an kanama başlayabilir hasta kaybedilebilir diye çok şükür 5 senedir yaşıyorum çocuk sahibi olmak bizim için zor bi karardı dogum büyük bi riskti çok şükür atlattık oglumla 27,5 aydır bunun keyfini sürüyoruz ve hatta ölürsem ilerde bana kızmasın diye günlük yazmıştım ogluma ultrason fotograflarımızı yapıştırıp neler hissettiklerimi yazmıştım ogluma bu ajandayı ve blogu emanet ediyorum yazmak 4 ayımı aldı ramazandan önce açacaktım görünür yapamadım kurbana nasip oldu blogumun açılışı oglumla her günümüz güzel anlamlı ve degerli geçiyo rabbim bozmaz inşallah sıra geldi mimlediklerime:)))
http://tepehomegiller.blogspot.com.tr/
http://alminabeyaz.blogspot.com.tr/

http://annelikzanaati.blogspot.com.tr/

4 yorum:

  1. canım Allah seni bebeğine bağışlasın. Uzuuun bir ömrün olsun inşallah. Harikasın ne diyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin nihalım rabbim herkezi evladına evlatları ailesine bagışlasın kısa süredir tanısamda sevdigim dostlarımdansın ve harika bir annesin iki evladınıda rabbim sana bagışlasın sevgiler canım

      Sil
  2. Bozmaz canım sen hiç endişelenme Allah şifanı verir.Çok güzel bir annesin.Mimlerle birbirimizi tanıyoruz.Hayat enerjin yansıyor bence.hep pozitif ol bu şekilde.Allah sizi birbirinize bağışlasın :) İyi ki bu bloğu açmışsın ben inanıyorum birlikte okuyacaksınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharım kalbimi okuyosun sagol canım iki mimdede içimi döktüm sanırım sagolun çok sevdigim dostumsun face göremesemde sizi ınstagramda ve bloktan takip ediyorum bu güzel sözlerin için sagol arkadaşım derinimi öp benim için iyiki varsın

      Sil