19 Nisan 2014 Cumartesi

itfaye oyunumuz 3

itfaye oyunlarına devam ettik itfayeci şapkası yaptım kereme görünce çok sevdi kuzum yapılışı a4 şeklindeki fon kartonunu elips şekline getirip kestim tam ortasına kahve fincanıyla yuvarlak çizdim kenarlarını düzledim ve kestim kestigim parçayı iyice katlayıp kuzumun adını yazdım
anlatırken biraz karışık gelsede yapımı çok kolay kenarlarından delgeçle delikler açtım ip taktım başından düşmesin diye

motorumuz itfaye aracımız oldu anne nangın var çeçil diyerek dolaştı evde hortum olarakta oyuncagı sapını almış çok eylendi kuzum

2 yorum:

  1. İşte bu kadar basit şeylerle ne kadar mutlu oluyorlar değil mi..Allah hep güldürsün evlatlarımızı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canim rabbim acilarini gostermesin yapmasi 10 dk mi aldi ama iki gundur basindan cikartmiyo opuyorum derinimi ve seni

      Sil