14 Şubat 2014 Cuma

sevgililer gününe hazırlık

sevgililer günü olunca etkinliklerimiz babamıza yönelik oldu bnu geçen gün gruplarda paylaştım yazarken fikir olsun istedim kalpli patates baskıyla kart yaptık babamıza
sonra kalp çizip mozaik çalışması yaptık kuzumla yapıştırma ve boya işlerini sevmeyen bir çocuk kerem bende yapsın sevsin diye ugraşıyorum

kırmızı fon kartonundan kalp kestim kalp çizdigim yere yapıştıracaktım babayla konuşurken bi baktım üst üste yapıştırdım güzel yaptım anne dedi bende aferim kuzuma diyip öptüm baya kötü görünüyo ama kerem yaptı işte :) üzerine vernik sıktık ve sim attık

buda eşime benim hediyem aşkımın alıp benim kuruttugum güllerden kalpli kutuya kaoyduk (bu sıgabilen )


bizden bugünlük bu kadar sevgililer gününüz kutlu olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder