1 Şubat 2014 Cumartesi

anı kutumuz

bu etkinligi kerem 1 yaşındayken hazırlamıştım 3-4 yaşındayken açmayı planlıyordum ama bugün keremin küçülenlerini ayırıp saklarken bulduk anı kutumuzu ve kerem bakmak isteyine planımı öne çekmiş oldum aslında iyide oldu anılarımız çanlandı duygusallaştım biraz kutumuzun içindekiler
ilk olarak apiyalar (ayakkabılar)dikkatını çekti aldı ayagına sıgacak gibi degil kızdı biraz ama tüçük (küçük)dedi annecim sen bebekken bnları giyiyordun abi oldun dedim sustu

sonra kereme hamileykenden beri tutugum günlügü aldı aaaaaaaaaaaa bu dedi evet anneci o sensin dedin tabi baktı nede dedi anlatmak zor olsada sen benim karnımdayken çekilen resim keremcim dedim kafa salladı ama anladıgından şüpheliyim :)


eski giysilerimizi bulduk giymek istedik


ilk yaşgünü hediyeligimiz anı kalsın diye dagıtmıştık

ilk sulugumuz


şıngırdaklarımız oynamayı özlemiş kuzum :)





eldivenlerini buldu ve giydi


birazda oyun


çoraplarımızı bulduk giymek için çok çabaladık tücük ama dedi sadece men abi oldu cevabını verdi bende çok güldüm


ve tekrar içine koyduk eşyalarımızı ve ayrıca arabalarımızı koyduk ilerde tekrar bakmak için kapattık

bugün bunu anladım benim küçük prensim gerçekten abi olmuş

2 yorum:

  1. ben bir kutu hazirladim yillik anilar icin.yazilar var .bu da cok güzel bir fikir mis.

    YanıtlaSil
  2. sagol baharcim anilaeimizi gunluge yaziyoruz ama cok duygulandim bakarken buyudugunu bugun anladim

    YanıtlaSil