20 Kasım 2013 Çarşamba

emzik bırakma operasyonumuz

emzik bizim en büyük tutkumuz hiç agzından ve elinden düşürmüyordu kesinlikle bırakmaz derken çıkabilen ucu vardı içine denemek için çay koydum istediginde eline verdim bi baktı birşey var anne dedi evet annecim içine bibiler(böcekler)girmiş igrenç dedim hemen tabureyi çekti yıkamaya kalktı baktı gitmiyorlar emmek istemedi aklına geliyo bakıyo eg eg diyip bırakıyo çok zorl bir süreç oldu 2 gün sıfır ykuyla dolaştım kendide uyumadı oturuken içi geçiyo ama istiyorum diye aglıyo fakat gözünün önünden saklamadım annecim alabilirsin odanda dedim hep bakıyo hala ordalar bırakıp geliyo alahtan yedekler aklına gelmedi hiç 2 günlük huysuzluktan sonra bi daha istemedi zaten istenen ve istenmeyen her davranış 21 gün sonra zorunlu davranışımız olyormş kunter kurtun kitabında yazıyordu dedigi dogru 2 hafta bocaladı ama sonra aklına bile gelmedi ben hep sakız verdim o agzını oyaladı ve unuttu çok şükür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder