12 Kasım 2013 Salı

sonbahar duyusal havuzumuz

sonbahar geldi malum bizdede astım krizleri başladı topladıgımız agaç kozalak derken anca fırsat bulduk duyualı hazırlamaya kafamda olanı yaptım çok basit geldi tatlım oglumun blogunda gördüm denemek istedim ceydacıma sevgilerimle gerçekten güzel oldu kerem bayaoynadı bende yanında yemek yaptım ikimizde rahat ettik :)

tabanında mısır kullandım içinde taş,kozalak,dallar.ceviz,ve çam agacı yapragı var

ilk mısırları alıp gösterdi aaa mıcır dedi kerem mısırı çok seviyo tanıdık geldi kuzuma


taşları vurdu birbirine taşşşş diye bagıra bagıra

diyer tanıdık tat ceviz hemen kıracagı aldı kırmak için çok çabaladı kuzum yardıma anne koştu


ve son bir saat güzelce inceleme yapıp eylenen kuzum sıkılıp arabalarınla oynamaya karar verdi

2 yorum:

  1. Bence gayet güzel olmuş baksana Kerem yeterince keyif almış zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederiz tugbacım kerem çok sevdi keyifle oynadı gerçekten

      Sil