15 Aralık 2014 Pazartesi

kelebek tangramımız

bu etkinligi  zenginleştirilmiş egitim programi okul öncesin'de görmüştüm degişik kelebek etkinligi ararken emin olun ilaç gibi geldi paylaşım için hülya güvercin'e teşekkür ederim gelelim oyuna ben hepsini tek tek çizip yapışkanlı evadan parçaları keserek hazırladım uygun yerelere yapıştırarak daha  yararlı olur diye düşündüm iyide oldu baya eylendik kuzuyla


 
yapışkanlı eva dedigim kırtasiyeden rahatlıkla bulabileceginiz bir ürün ben balıkesir zeybek kırtasiyeden aldım istediginiz gibi kesip yapışkanı açıp rahatlıkla oynayabilirsiniz a4 boyutunda baya etkinlikte kullanabiliyor


 
 
buda son hali
 
 
çıktısı için :


mutlu,huzurlu,bol aktiviteli günler
 

8 yorum:

  1. Çok hoş olmuş. Bir nevi stecker yapboz gibi di mi? Yapışkan eva sünger oldugunu bılmıyordum. Bende normal evalardan var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim bir nevi stecerli yapboz gibi oldu buyuk sehirlerde vardi balikesirde yeni gordum hemen aldim tabi guzel bir calisma oldu bizim icinde

      Sil
    2. aslında İstanbulda yaşıyorum:D
      yapışkanlı eva fikri çok guzel.hemen araştırıp bulacağım inşallah

      http://ayseeceylin.blogspot.com.tr/
      ben de beklerim:)

      Sil
    3. çok güzel tavsiye ederim zaten üyenim canım benim takip ediyorum sizi pc kerem yokken açabiliyorum oda bloga yazmak için cepten bütün bloglaı takip edemiyorum en kısa sürede yorum yazmak için gelicem canım öpüyorum sizi

      Sil
  2. neler yapmıssın yine oyle eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canısı çok eylenceli sizde deneyin kuzular sever :)

      Sil
  3. çok güzel bir çalışma yine sizden gördük bizde yaptık kızımla çok sevdi şimal hemen odasına astık çok teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canim benim cok mutlu oldum beyenip yapmaniza tavuklu tangramda yaptik oda eylenceli yaziyi bekleyin :)

      Sil