28 Şubat 2014 Cuma

duygularımız ve dramamız

bu gün kuzumla ifadeleri tekrarladık aslında pinteresten bulup kaydetmiştim türk bloklardanda etkada gördügüm bir etkinlikti çıktısını alıp pvc kaplayıp bırakmışım bulunca yapalım dedik magnetli tahtamız yok malesef buldum o kadar küçüktüki karar veremedim almamıştım buzdolabını kllandık fakat yuzun üzerine yapışmıyo göz burun vs. kaybolmasın parçalar diye baştan yapıştırdım sonra yerde ifadeler yapıp hallerini tartıştık neden kızıyo anne neden şaşırmış sözlerine cevap vermek zor oldu :)
ifadelere alışkın kuzum ben tavrımı konşarak degil bakışlarımla ve tavrımla gösteririm o sebeple alışkın bu ifadelere kerem benim bakışıma göre hareket eder anne gülüyo kızmaz gibi yapar yaramazlıgı sinirlendigimi anlayınca odasına gider oyncaklarınla oynar

sonrada fotograflayamadık ama konuyla alakalı olan benim bedenim dramasını oynadık oyun şu şekilde:
Benim bedenim draması EL ÇIRPMAK İÇİN İKİ ELİM VAR(İKİ EL ÇIRPILIR) KOKLAMAK İÇİN BURNUM(KOKLAMA İŞARETİ YAPILIR) DÜŞÜNMEK İÇİN BAŞIM(BAŞ SALLANIR) NEFES ALMAK İÇİN CİĞERLERİM(AĞIZ GÖSTERİLİR,DERİN NEFES ALINIR) GÖRMEK İÇİN İKİ GÖZÜM(GÖZLÜK GİBİ YAPILIR) İŞİTMEK İÇİN KULAKLARIM(KULAKLAR GÖSTERİLİR) DOKUNMAK İÇİN DERİM(VÜCUDA DOKUNULUR) BENİM İŞTE BÖYLE GÜZEL BİR BEDENİM VAR(AYAĞA KALKIP VÜCUT GÖSTERİLİR)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder