13 Şubat 2018 Salı

Anı kutumuz

Kerem küçükken hazırladıgımız anı kutusunu inceledik. Yaklasik 16-17 aylıktı hazırladığımızda. Şimdi 6 yaşında kuzum. Bizim için güzel bir anı oldu gercekten  Bebekken giydiğimiz giysiler, oyuncaklar, biberon, kereme hamileyken yazdığım anı defterimiz vardı. İncelerken çok sevdi Kerem.  Bunun içine nasıl  giriyordum  annecim , bunlarlamı  oynuyordum.  Çok sevdik anı  kutusunu  , yazdıklarımızı  okuduk. Çok keyifli bir gün gecirdik kuzumla.













Hani derler'ya çocuk büyüttüm , aslında yalan . Çocuklar bizi büyütüyor . Normalde korktuğum şeyleri bile yaptırıyor insana. Gözünüzün içine bakınca yapamayacağınız şeyleri bile yapmak zorunda kalıyorsunuz. Hayatınız daha düzenli. Onun uyku saati , yemek saati hersey düzenli.  Gezmek  saatini uyku düzenine göre ayarliyorsun. Yani hayatınızı düzene sokan zor ama bir o kadar güzel bir varlık evlat. Anı kutusunda anladimki kuzum ne kadar büyümüş.  Bana hala büyümesede , büyümüş benim paşam 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder