7 Aralık 2015 Pazartesi

3-6 yaş aile eğitim programı kursu

bugün 3-6 yaş aile cocuk egitim kursumuzdaki ekip arkadaşlarımızla yücel ette  motivasyon yemegi yedik. Benim için harika bir yemek oldu çünkü dersin dışında çok fazla sohbet edecek vaktimiz kalmıyo , yemekte baya sohbet etme fırsatımız oldu esin hocaya ve bütün arkadaşlarıma kendi adıma teşekkür ediyorum. Buda bizden bir anı olsun istedim sonsuza dek.




yemekten sonra başka masada çay kahve keyfi yaptık



kurs bitiminde de inşallah böyle güzel bir kutlama yaparız .Sevgiyle kalın
bana en çok sorulan soru hocanızı merak ediyorum sorusuydu ve ESİN AY öğretmenim




4 yorum:

  1. harika bir gündü merhaba kübracım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim icinde harika bir gundu yurdanurcugum sohbet harikaydi :) iyiki tanimisim sizleri canim benim

      Sil
  2. Bu seminerlere nasıl katılınıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halk eğitim merkezinin ücretsiz kursu bulunduğunuz şehirdeki hlk eğitim merkezine sorarak başlayan krs hakkında bilgi alabilirsiniz

      Sil