10 Mart 2015 Salı

tencere pizzası

hep aktivite yazmayalım birde tarif paylaşalım dedim. Bugün kuzumun da çok sevdiği basit tencere pizza tarifi vereyim yapması 5 dakikanızı alıyor yemesi of of :)
malzemeler: 1 cay bardağı yoğurt , 1 paket kabartma tozu , aldığı kadar un , tuz hepsi bu malzemelerin hepsini koyup yoğuruyoruz teflon tencereye az yağ damlatıp hamuru yayıyoruz üstüne biber salcası yayıyoruz elinizde ne varsa koyup malzemeyi en üste kaşar rendesi ağzını kapatıyoruz en küçük gözde altı kısık şekilde 10-15 dk bırakın kendi haline sonrası ziyafet doğrusu






herkeze afiyet olsun

4 yorum:

  1. Biz de ailecek bayılırız ev yapımı pizzaya,hele de böyle pratik olanlara,bunu deneyeceğim:):):)Tesekkürler...
    http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sagol canım ben yazın patlıcanlıda yapıyorum cok güzel oluyo kerem pırasaya bayılıyo pırasalıda yapıyorum basitbir tarif vede güzel

      Sil
    2. Aaa kırk yıl düşünsem patlıcanlısı gelmez aklıma:):):)Patlıcanı ya da pırasayı çiğden mi koyuyorsun peki?

      Sil
    3. yok canim biraz kavuruyorum cunku tencerede cabuk pisiyo cig kalmasin diye hafif kavuruyorum ani gelen misafir icinde guzel bir tarif

      Sil