11 Şubat 2015 Çarşamba

palyaçomuz

pintereste gördüğüm değişik bir çalışma yaptık kuzumla bugün  palyaço yaptık kes yapıştır tekniğiyle  çok eğlendik kerem bayıldı bitmiş haline yapışkan evayla hazırladım ben yapıştırması kolay olması açısından


 







papyon için fon kartonunu aşağıda göreceğiniz gibi katladım ve tam ortadan bantladım altına uhu sürdü kerem ve yapıştırdım ortasına yuvarlak kestiğimiz siyah evayı yapıştırdı kuzum  resmin bu haliyle halay çekecekti sevinçten kerem :)





buda şaheserimiz


çıktı almak isteyenler için :


mutlu,huzurlu,bol aktiviteli günler


3 yorum:

  1. Cok guzel olmus,of of yapilacak duna faaliyetimin arasina ekledim.hepsini yapmak istiyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pintereste oyun bakarken kerem yapmak istedi bu etkinligi nolur annis yapalim lutfen diye bende hazirladim parcalar ciktikca cok eylendi bi ara ciddi ciddi kalkip gobek atti cok guzel oldu diye senin pasalarda sever kesin canim

      Sil
  2. çooooook güzel olmuş ben bayıldım deniyecegim teşekkürler

    YanıtlaSil