3 Ocak 2015 Cumartesi

şimal rüzgarı blogu ve tangram örnekleri

blogger arkadaşımız gerçi ben yeni ögrendim ama sevdigim bir üyem ve yorumlarıyla beni mutlu eden bir dostum keremle yaptıgımız tangramları çok beyenmiş ve yapıp yayınlamış çok mutlu oldum yazıları  BURDAN ve  BURDAN okuyabilirsiniz çok teşekkür ederim fikriye ylmaz haydaroğlu güzel sözlerin için ve başka tangram örnekleri isteyenler içinde paylaşayım biz tangrama ara verdik şimdilik kes yapıştır sıkıldı kerem farklı şeyler bulmam lazım sanırım :)
 




8 yorum:

  1. valla kübra hanım sizin kadar egosuz insan tanımadım gruplardanda duydugum ve gördügüm kadarıyla çok ilgili ve iyi niyetlisiniz çıktı vermenizde biz annelere çok faydalı oluyo teşekkür ederim herşey için

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim canim elimden geldigince herkeze cvp vermeye calisiyorum faydam olduysa ne mutlu bana her anne faydalanip yapsin diye cikti paylasiyorum grubumda farkli dosyalarda paylasiyorumki anneler yararlansin

    YanıtlaSil
  3. Çıktılar için teşekkürler . Böyle renkli olunca daha çok dikkatlerini çeker çocukların

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiliyorum keremde cok sevdi bu tangramlari beyenmenize sevindim

      Sil
  4. Tekrar teşekkür ederim kübra hn değeğrli sözlerinize ... şimal hepsini yapmak istese de 2-3 tanesini sakladık sonra yapmak üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım bende çok mutlu oluyorum güzel yorumlarınla bende kaldırdım hani en zor zamanda hazır olunca hayat kurtarıyo bizim için öyle bir etkinlik :)

      Sil
  5. BUNLAR HAYVANLARDA TANGRAM OLDUGUNUMU GOSTERIYOR ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tangram örnekleri 2 yaş ve 6 yaş arası çocuklar için hem sevdirmek hemde eşleştirme yaparak zeka seviyelerinin yükselmesini saglıyor bu yönden degerlendirin çocukların ilgisini çekecek şekilde onlara uygun tangram modeli bunlar

      Sil