4 Eylül 2014 Perşembe

şekil yakalayıp eşleştirdik

canı sıkılıp huysuzlaşan kuzuma en basit oyun bunu hazırlayabildim üç boyutlu şekillerimiz vardı sagolsun meral yarış görünc haber veriyo yada eşimle yolluyo çok sagol meralcim sayende aldıgımız şekillerle anca oynayabildik suya attıgımız şekilleri tel süzgeçle topladım daha önceki yazılarda anlattıgım pepe kartlarındaki şekillerle eşleştirdik








 
hazırlaması çok basit bir oyun hem eylenceli hem ögretici bir oyun oldu mutlu huzurlu bol aktiviteli günler


2 yorum:

  1. canım ne güzel bir eşleştirme olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz dogaçlama oldu önce suda yakalasın istedim oynarken aklıma geldi kartlarla eşleştirebiliriz diye düşündüm iş bu olunca foto çekmeden olmaz yoksa günü kurtaralım diye umursamamıştım güzel bir oyun oldu keremle şekilde çalıştık biraz :))

      Sil