5 Ağustos 2014 Salı

blog keşfet etkinligi

takip ettigim sayfalar genelde kendi blogum gibi montessori ye yönelik bloklar geçen rast gele gördügüm bir etkinlik beyaz begonvil blogundan yapılan yeni blog keşfet etkinligi bu sayede çok güzel bloglar keşfettim ve çok cici blogger arkadaşlar katılmak isterseniz yada yeni bloglar keşfetmek isteseniz sizide sayfaya bekleriz http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2014/08/blog-kesif-etkinligi-i-beyazbegonvilde.html   bu güzel etkinlik için teşekkür ediyorum yeni bloglar keşfetmeme yardımcı oldugunuz için sevgiyle kalın

4 yorum:

  1. Merhaba
    Beyaz Begonvil'den geliyorum. Blogunu zaten takip ediyorum bana da beklerim.
    Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende uzun suredir seni takip ediyorum sagolasin neclacim

      Sil
  2. canım blogunu keşfetmeye geldiiim . ha ha şaka şaka. bloguna bayılıyorum. harikasıııın.

    YanıtlaSil