27 Mart 2014 Perşembe

oyun ve park

kuzucugumla bugün kagıt havlu rulolarından yaptıgım etkinligi hazırladık çok uzun süredir aklımda olan fakat yapması zor diye erteledigim etkinligi yaptık tugba akkaya madenin blogunda görüne yapmaya karar verdim fakat erteliyodum hep oglum bulup yırtmaya çalışınca bi anda yaptık istedigim gibi olmadı ama top yuvarlanıp düşünce kerem çok sevdi baya oynadık babaya heycanla anlattı önce babaya gösterdik oynadık sonra babamızın paltosunu çıkartmasına müsade etti kuzucugum :)
sonra parka gitik kuzumla parkın tadını çıkarttık ana ogul :) ordan bime gittik nihalın paylaştıgı araba yoluna bakmak için geçen cuma gelen oyuncakmış ellerinde bitmiş hatta ben ısrar edince bir kaç yakın bimi aradılar hepsi yok dedi çok üzüldüm ama nasip degilmiş :(


güzel bir gün geçirdik bizden bu kadar mutlu kalın

2 yorum:

  1. ne güzel oynamış kuzu. Sende yayın olmayınca eskilere sardım ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha aynen yazamayinca sinir oluyorum bende cekiliste pc veren olursa haber ver manacak bilgisayar sahibi olup yazilarima devam ederim :))))

      Sil