9 Ocak 2014 Perşembe

hem deney, hem oyun

yabancı blokta görüp denemek istedigim bir aktiviteydi hem deney hem oyun 1 çay bardagı sirkenin içine 1 çay bardagı karbonat koyuyorsun geniş kapta deneyin alan geniş olursa kabarma fazla olur demiş blogger bende öyle yaptım sirkeyi geniş kap içine koyduk ve ogluşla yavaş yavaş karbonatı koyduk yayarak kabarmaya başlayınca şaşırdı kerem anne bak dedi ne oluyo annecim dedim sadece oooooooo kelimesi çıktı sevdi kuzu izlemeyi sonra kabarcık ve oyun sahası kaldı bize biraz traş köpügüde ekledik fazlalaşsın diye ama çok az koyduk kabartı yeterince güzeldi ve oyun malum arabalarımız içine kondu kerem başladı oynamaya




eylenceli bir oyun oldu bizim için hem eylendik hem ögrendik buna benzer bir deneyi barışın günlügündede görmüştüm gıda boyasıyla renklendirmişlerdi notlarım arasında ilerde denemeyi düşünüyorum bu kez şeffaf bardakta herkeze iyi eylenceler

6 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlik olmuş..Aldım listeye...Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler canim simdiden iyi eylenceler size guzel ve degisik bir oyun oldu

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. rica ederim umarim sizde kerem kadar eylenirsiniz

      Sil
  3. harika olmuş ellerinize saglık

    YanıtlaSil