21 Haziran 2013 Cuma

pipete boncuk geçirme

montessori dedik bugun aslında oyun makarnaya boncuk geçirmek ama bizim elimizde çubuk makarna yoktu o yüzden pipet kullandık hem oyun zorleşsın dedim kerem biraz zorlansın alta denge saglasın diye oyun hamuru koyduk hamuru kendim hazırlıyorum üzerine pipetleri dizdik yanına boncukları koydum oglumun zor sınavı başladı :)

baya zor bir oyun oldu kerem için onlari takmak biraz zorlayıcı oldu

oyunun ardından ilk kez oyun hamurunla oynadı hazırlamak isterseniz malzemesi: 2 su bardagı un 1 su bardagı tuz(elastik olmasını tuz saglıyormuş)1 yemek kaşıgı sıvıyag 2 su bardagı ılık su ve gıda boyası (çay kaşıgının ucunla)işiniz bittiginde streç film sarın 15 gün bozulmadan oynanabiliyo

herkeze ii eylenceler

2 yorum:

  1. etkinliklere baktıkça hayran kaldım başka bloglarda hep parayla satılan pahalı materyaller görüyordum ve açıkçası çok moralim bozuluyordu kendim nasıl yapabilirim diye düşünürken facebookta sizin paylaşımınızı gördüm. İş ticarete dönüşünce faydalı olan şeyler hep çok pahalı ama sizin etkinliklerinizle evde olan her şeyle tek kuruş harcamadan çocuklarımızı en iyi şekilde eğlendirip aynı zamanda geliştirebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. montessori ile okudugum kitapta yazan bir cümle vardı çocuklarınızı mutlu etmek için çok pahalı oyuncaklara gerek yok kendiniz hatta evladınızla yapacagınız bir milyonluk araç bile herşeyden üstün onun için yazıyordu buna katılıyorum amaç oynayarak ögrenmeyse evdeki ve eldekiyle yapmak çok keyif verici güzel yorumunuz için teşekkür ederim sevgiyle kalın

      Sil