30 Ekim 2014 Perşembe

button snake

çok uzun zamandır aklımda olan ama geç kaldıgımız bir etkinlikti bu kerem dügmelerini kendi ilikleye biliyo ama kerem sıkıldım krizine girince en basit bu geldi aklıma kes yapıştır fazla yapınca bu aralar biraz sıkıldık degişik bir şey yapalım dedik ilaç gibi geldi dogrusu ben kalın lastige dügme diktim keçelri kare kestim ve dügmenin geçebilecegi kadar kestim keçeleri sonrası kuzuma kaldı iliklemek için baya çabaladı 




 
kuzum diyor ki anne bir tanede sen yap bakim bir tanesini ben geçirdim keremin yorumu aferim anne sana ögettigim gibi yaptın oldu kim kime ögretiyo belli degil ama kuzumdan aferim aldımya sırtım yere gelmez artık:)
 

 

6 yorum:

  1. ipe ahsap diziyorduk birde bunu deneyeyim güzel bir etkinlik olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim gülşahcım güzel oyunlar size :)

      Sil
  2. Kızım biraz daha büyüsün biz de deneyelim hemen ,teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canim parmak kaslari icin ve ilikleme isini yapabilmek icin cok guzel bir etkinlik

      Sil
  3. maşallah. ben oğlişe yaptırmadım ama hemen yaptırayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede canisi hemen yaptir cok guzel bir etkinlik

      Sil