30 Nisan 2014 Çarşamba

pet şişeyle çiçek boyama

pintereste görüp kaydettigim başka bir etkinlikti pet şişeyle boya çalışması agaç ve dallar çizdim parmak boyasıyla guaj boya ile çiçek yaptık kuzum kırmızı ile maviyi dökmüş elinden sarıyı zor aldım manacak iki rengin birleşmesiyle oluşan rengide gördü kırmızıyla maviyi karıştırdık mor elde etmiş olduk
resmi yaparken çok resim çekemedik çiçeklerin dalların ucunda olsun istedigimden beraber yavaş yavaş yaptık kaşla göz arası bi tane dallardan uzak yaptık ama sonra anne dal yaptı tabi :))

sonrası kereme serbest çalışma




ve kuzumun şaheserleri


4 yorum:

  1. canım çok güzel olmuş ne güzel fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol guzel anne boyamayi sevmeyen ogluma bir annenin sevdirme cabasi bizde cok beyendik cerceveletmeye gitti resimimiz

      Sil
  2. Ben de ilk sulu boya, ilk kuru boya, mum boya resimleri tek tek tarih atıp saklıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tarih atiyorum arkalarina her yaptigimizi sakliyorum ilerde sergi yapmayi dusunuyorum oglumdan anilar diye

      Sil